2008. január 2., szerda

Egy gyógyulás

Kovács Magyar András honlapjáról átvéve

Májrák ( carcinoma hepatis ) csodálatos gyógyulása – Táltos Egészség
2007. dec. 26., szerda, 14.13.01 CET


Mellműtét után májamban több metasztázist, csomót találtak, a legnagyobb nyolc centi átmérőjű volt.


Harmincnégy éves vagyok. 2005 szeptemberében végeztek rajtam egy mellműtétet, mert volt egy rosszindulatú csomó a jobb mellemben, a mell alsó részén. Kivették a csomót, a nyirokcsomókat is. Műtét után a különböző vizsgálatok kimutatták, hogy máj áttét is keletkezett.

Ezután elkezdték a kemoterápiás kezeléseket, amiből kétszer nyolc sorozatot kaptam.
A műtét után közvetlenül, földsugárzás-mentes helyre tettem a fekhelyemet, a lakásunkban végzett mérés alapján. Bebizonyosodott, hogy vízér és Hartmann – zóna földsugárzás kereszteződésében feküdtem.

Ezután Kovács – Magyar Andrásnak egy előadását láttam Pakson, ahol úgy döntöttem, hogy feltétlenül fel kell, hogy keressem a Táltos módszerrel gyógyítókat.

Eljöttem.

Első alkalommal Hegedűs Mária szellemet engedett el rólam, illetve szellemeket, mert kettő is volt rajtam. Természetesen előtte már jó helyre tettem az ágyamat, ami szintén befolyással volt a betegségemre, majd miután Marika a szellemeket elengedte rólam, javasolta, hogy Kopcsányi Ildikóhoz járjak kezelésre, amit meg is tettem.

Kopcsányi Ildikó meditációs módszerrel való kezelést is javasolt, amit elvégeztünk.
Továbbá megbeszéltük, milyen ételeket hagyjak ki az étrendemből, amit szigorúan betartottam. Étrendemből azóta is kihagyom a tejet, sajtot, disznóhúst, tojást, cukrot és édesítőszereket (aszpartám), a szóját, fehér lisztet tartalmazó ételeket.

Ahogy a Táltos módszerrel gyógyítókhoz elkezdtem járni, éreztem, hogy fokozatosan tér vissza az erőm, az erőnlétem megfelelő volt, nem éreztem magam állandóan fáradtnak, jókedvű lettem.

Otthon folytattam a meditációs gyakorlatokat, amit megtanultam Kovács- Magyar András CD-jéről.

Miután véget ért a kemoterápia, Kopcsányi Ildikóval újabb meditációs gyógyítást végeztünk.

Ezután mentem ellenőrző CT vizsgálatra, ami már azt mutatta ki, hogy nem lehet fellelni a májban a gócokat. A Táltos kezelések előtt a legnagyobb daganat nyolc centiméteres volt, átmérőre nyolc centi! Most már nem mutatta ki a CT!

Mindezt köszönhetem Kovács – Magyar András Táltosnak és a Kopcsányi nővéreknek.

Kovács - Magyar Andrásnak azt is köszönöm, hogy megmutatta nekünk a Szent forrásokat, melyeknek vizét mai napig iszom.

Tisztelettel:
Tünde

Nincsenek megjegyzések: